NAVIGATION (tag LI for left float, UL for right float)

  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    MAP TO CUPPACAKE B'LICIOUS CAFE

    Tuesday, November 23, 2010

    Kerjasama

    Salam.

    Tajuk kt atas tu tak der kena mengena dengan entry kali ni..hehehe.. cuma kami dari pihak Cuppacake B'Licious perlukan kerjasama dari rakan2 dan anda sume yg ini bertanya tentang harga produk kami dan ingin membuat tempahan sila lah mengunakan borang yg telah kami sediakan.. 

    Ini utk membantu kami lebih cepat utk memproses order/enquiries yg diemailkan kepada kami.. telah byk kali berlaku apabila tarikh yg dipinta tu dh fully booked atau kami close for orders.. dan bila detail order/enquiries anda telah kami terima.. ini juga memudahkan kan utk process order siapa dulu.. yg tarikhnye telah dekat.. berpandukan kepada subjek email yg anda send kepd kami.. 

    ada juga yg takut nak gunakan form tu.. dengan alasan nak tnyer jek.. bukan nak order pun.. tak per.. nak tnyer jek pun.. bukan dh tnyer tu mesti kena order.. 
    ada juga yg kata susah nak isi.. tak susah rasanye.. contoh nak isi telah pun sy sediakan dipage yg sama.. 
    ada yg kata tak leh nak copy... pun senang jek.. ada sy jelaskan cm mana nak copy kalo anda baca perlahan2 page tu..

    bukan apa.. kami menerima byk email dlm sehari.. jdi order form amat2 memudahkan kerja kami utk quote harga.. sbb telah lengkap detail yg kami perlukan.. kalo tak lengkap kami kena tnyer satu persatu.. dan ini melambatkan process order/enquiry tu kan.. bila sume dh finalize.. tau tau yg order tu dari Perlis.. order cupcake.. or dari Kuala Lumpur.. 

    Jadi kami amt berharap sgt2 kepada mereka yg berminat dengan produk kami.. dpt membantu kami memudahkan kerja2 membalas email anda sume..

    Ok.. order dari Joliza utk hantaran perkahwinan.. She requested from our previous design..


    16 M Choc Fudge Cupcake

    Thank Joliza..

    1 comment:

    Emi said...

    nampak sedap..nyum3..